Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Inte en dag utan en tanke på honom.

Kategori: Livet

Villrådigt har jag släpat mig fram de senaste veckorna. Hjärtesorg, breakdowns, en kropp som inte jobbat med mig, tårar, ilska men tillika massor av skratt. Tänkt i all evighet och inte tänkt alls. Den här semestern kommer som ett brev på posten. Åka långt bort, till sol och värme. Lämna det gamla och det jobbiga hemma. Göra slut med den gamla Linnéa. Komma hem som den nya Linnéa. Linnéa 2.0. Jag ska börja ta hand om mig själv igen. Ge min kropp den mat den mår bra av och träna. Blir stark som en Björn. Må bra igen. Älska min kropp igen. Glänsa, glittra, skratta, skina, leva life!
 
Åker som sagt bort imorgon. Långt bort, till sol och värme. Tar med mig mamman och åker till Kreta.
Hit ska vi!
Vägen till paradiset... (för att citera Eldkvarn)
 
Ska bara spraytanna mig hos the master of spraytan först. Klara. Hon sprayar alla. Typ Kenza, Jannid, Angelica Blick... Och mig. Haha.
 
 
Puss
 
 
Kommentera inlägget här: