Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Alltid precis utom räckhåll.

Kategori: Livet

Ett hett tips; spring inte ifrån dina problem om du inte vill att de ska komma efter och bite you in the ass. I don't make the same mistakes once or twice, I prefer to make them 7-8 times until they become a habit. Lär mig aldrig det där. Sån är jag väl bara. Skönt ändå med en vilopaus. Ett andrum och en tid för eftertanke. Processa våren. Allt som hänt och allt som inte hänt. Sommaren är ju liksom här. I alla fall i almanackan. Ute blåser det storm och regnar störtskurar. Gör mig egentligen ingenting. Så länge den kommer igång snart. Lagom till min semester. Smaka på det ordet. Semester. Ingen uniform. Inga trafikstörningar. Inget tjafs. Inga krav. Inga tider att passa. Rosévin, strandhäng, solbränna, aldrig sova, svettas, bara ben, sandaler, ljus, komma hem när solen gått upp... Livet. Leva. Längtar. Längtar efter friheten. Bara 14 dagar kvar...
Imorgon är en annan dag och då ska vi fixa problemen. Nystarta och ta ansvar. Passar på innan det är helg igen. Då börjar konsertsommaren. I Kungsan. Med Eveliina. Längtar. Jag lever för helgerna. Det är väl okej? Okej så länge man funderar på hur man ska bli vuxen och göra något av livet. Eller när man ska göra något av livet. När jag ska slå igenom och breaka. Det kommer hända. Vi sparar krutet till hösten. Har jag sagt att jag ska till L.A till våren förresten? Uppleva USA. Det ni!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: