Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Mänsklig värme, snälla kom närmre...

Kategori: Livet

Konstig vecka. Upprördheten över valresultatet. Oroliga drömmar. Tomhet. Saknad. Längtan.
Alla veckor är inte bra och denna har inte varit det.
 
Tog mig hur som helst ut igår och avslutade sommaren på bästa sätt. Solnedgång som inte kan beskrivas med ord, vinrus, vita jeans och en helt magisk Krunegård-konsert!
Älskade underbara fantastiska Stockholm.
:)
Mänsklig värme, snälla kom närmre. 37 grader celsius är allting som behövs.
 
Sommaren 2014 fick det avslut den förtjänade. Aldrig har jag haft en bättre sommar. Aldrig hade jag kunnat tro att den någonsin skulle bli så bra som den blev. På alla plan. Jag har funnit mig själv, släppt på kontrollen, solat, badat, fyllt 25 år och haft den BÄSTA födelsedagen ever, varit i Kroatien, spenderat hela dagar i sängen, promenerat i Stockholmsnatten, balkonghängt, druckit champagne i Tantolunden, sett film mitt i natten, åkt taxi, jobbat utan tillstymmelse till nattsömn, varit på AW:s, festat... Listan kan göras oändlig! Älskade underbara sommar 2014 <3
Kommentera inlägget här: