Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Torsdagstrubbel

Kategori: Livet

Heeeej!
 
Alltså jävlar vad jag haft fullt upp. Det som tagit min tid i veckan har till största del varit skolan, examinationsuppgiften och mat. Gud vad jag har ätit. Helvete! Antingen är jag gravid eller så har jag mask. Troligare mask eftersom Robert haft samma tendenser och jag har haft min vecka. Men det är väl lika bra att bunkra upp när kroppen skriker efter det. Brukar inte bli så mycket mat på helgerna. Hehe...
 
Igår blev jag svinsjuk. Värsta feberfrossan och ont i kroppen och den där jävla hostan jag haft flera dagar. Sov några timmar, skrev på examinationen, pratade med Robert och sen kollade vi på HELA Titanic på VHS.  Inte konstigt att man var kär i Leonardo DiCaprio med tanke på hur snygg han var! Och Kate Winslet - värsta porslinsdockan!
Nostalgi på hög nivå.
 
Idag ska jag på min sista VFU-dag och diskutera mina satta betyg tillsammans med min handledare, sen ska jag försöka slipa till det mesta på examinationen och sen ska jag jobba kväll. Älskar att jobbet är mitt glädjeämne theese days ;)
 
Imorgon är det examinationsseminarium och sen ska jag på AW/tentaöl med några jobbpolare. I neeeed it! ÄNTLIGEN kan jag vila hjärnan och stressnerverna några dagar. Är HELT ledig hela helgen! Single girls night med tjejerna från jobbet på lördag. Kan bara bli succé. Såå bra helg att se fram emot!
Är den inte charmig? Min nya favoritpose. Är jag 13 eller 23?
 
Puss
Kommentera inlägget här: