Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Några dagars Ånge(st)

Kategori: Livet

Jahapp!
 
Då var dessa Norrlandsdagar över för den här gången. Rätt skönt måste jag erkänna. Jag höll på att dö av rastlöshet i torsdags men överlevde... Hehe. Som morsan sa: "Nu är det tillbaka till hårdrockslivet". Eller hårdpluggslivet. Har fem lektioner att förebereda och leda de kommande två veckorna, typ tre böcker att plöja och en examination att skriva och så ska jag ju bli sambo mitt upp i allt också! A piece of cake! Bring it on bara! Krigare som man är har man ju varit med om värre. Ska hinna med 5 dagars jobb och krogen och födelsedagsfirande uppå allt också. Älska livet!
 
Tänkte bjuppa på en bildkavalkad från min Norrlandsvistelse. Den blev rätt lyckad ändå. Jag har fikat bulle och Cola light två gången på Konsum, skrattat högt, träffat Kadin och Elenor, hängt med Robert, slängt långa blickar till snubben på systemet, druckit vin, spoonat Robert i flickrummet, fått mina Converse från USA, hängt med bästa Danielle, somnat i soffan, lekt med mammas Ipod, ätit hiskeliga mängdet salta pinnar, druckit läsk, sett på hockey, sovit till långt in på eftermiddagen och bara njutit av att vara. Mycket tillfredsställande trots allt. 
Bjöds på bästa välkomnandet. Den himlen...
Gofika...
Hur jag spenderat de flesta kvällar häruppe.
Tänkaren...
Min nya livsstil. Har med denna kost gått ner mer på två veckor än de senaste
tre månaderna. Fuck the diet!
Älsklingar <3
Ånge tär...
 
Nu ska jag ägna de sista timmarna till att umgås med min kära mor. Vi hörs och syns i Stockholm!
 
Puss
Kommentera inlägget här: