Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

En helt ovanlig tisdag

Kategori: Livet

God morgon!
 
Känner mig för en gångs skull någorlunda som en människa. Man är inte så jävla pigg när ens samlade sömn är 14 timmar på en helg...
 
Igår spenderade jag större delen av dagen på skolan. Hade lektion och sen satt jag med förberedelser inför dagens och faktiskt min sista lektion för den här omgången. Känns skönt! Nu ska bara examinationen in och sedan är jag leeedig heeela helgen! Underjävlabart!
 
Åt mig dessutom igenom hela gårdagen. Typ inte ätit nått riktigt i helgen och det märktes. Stoor frukost, massa pasta och bönor till lunch, rocky road till fika och när vi kom hem smällde jag och Robert i oss två mackor innan middagen. Sen en halv plåt pommes, sås och lite mer mackor. Skulle ju kunna tänka att man va proppad då... Närå! Efter en timme klämde vi i oss frukt, mjölk och lite mer mackor. Lol. Kul att vi va så jävla synkade också, haha! Tjockisarna! Svullokväll i Horhuset...
 
Nu ska jag föna och platta håret. Sen skola och sen in till stan ;)
Puss då!
Kommentera inlägget här: