Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

We are young, wild ande free

Kategori: Livet

God morgon!
 
Bakis. Igen. Bra kväll på Marie igår så det är som sig bör.
#nofilter
 
Jobbade igår. Blev flyjävla förbannad vilket ALDRIG händer! Grattis till dig som lyckades med det! Sen for jag hem och duschade och lockade håret. Tog med mig alkoholen och drog till Mikaela. Vi förade med vin och Victorias Secret. Bästa!
Åkte ganska tidigt til Marie men redan innan 23 var det packat med folk! Småbarn. Typ 20 allihopa! När blev det okej att börja känna sig gammal när man är 23?! Vi hade det bra i alla fall. Vi dansade, vi rökte, dansade lite till och båda fick hångla. Alla nöjda och glada. Avslutade kvällen med att bli dizzy (IGEN!) pga bristen på luft så vi drog hem vid 2. Killen i kassan på 7/11 berömde mitt nagellack, jag köpte med mig en julmust och blev stalkad på bussen. That's my life liksom!
 
Nu måste jag verkligen sticka! Jobba kväll och sen kommer motherfucking Robert hit! Sååå jävla peeepp!!!
 
Puss
 
Kommentera inlägget här: