Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Shop til' you drop

Kategori: Livet

God morgon!
 
Dan före dopparedagen idag tydligen. Noll julkänsla. Inte ens ett uns vilket jag har haft tidigare år men nu är den puts väck. Jaja...
 
Trevlig helg det varit. I torsdags drack jag lite vin med Mikaela innan jag mötte mamma vid tåget. Vi åkte hem och snackade lite skit och sen somnade vi. Vaknade halv 11 (!), morgonmyste och åt långfrulle. 
Jag drog till kiropraktorn och blev rak i ryggen igen. Mötte mamma på Forum och shoppade som fan. Skor, jeans, smycken, bh:ar... Och allt BARA till mig själv! Det är sååå underbart att slippa köpa julklappar. Åt hämtmat när vi kom hem och sen dog vi av.
 
Igår fortsatte shoppingraseriet och jävla vad jag shoppade! Tröjor, tröjor, raffset (hehehe....), parfym, nagellack, dofljus etc. Allt TILL MIG SJÄLV! Har i princip shoppat en helt ny garderob i helgen. Hell yeah!
Lång, snygg jävle som bränt massa cash! Lovet it!
 
Nu ska jag färga håret på morsan. Silverräven även kallad. Hehehe....
 
Imorgon är det julafton och då ska jag jobba till 18.20 och sen ska jag hem och dricka öl, äta skinkmacka och se på Tomten är far till alla barnen. Skiter i julafton om jag ska vara ärlig och längtar mest till juldagen, Paaaarteeey!
Kommentera inlägget här: