Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Lycka är en känsla av varaktigt välbehag

Kategori: Livet

God morgon gottfolk!
 
Den senaste veckan har varit konstig. Inte kunnat sova ordentligt, varit extremt rastlös och gått runt i nått sorts surr. Galet! Kan inte vara kul att läsa här om hur knäpp och lycklig jag är. Jag kan liksom inte ens formulera en vettig mening! Och nej, jag är inte kär. Men det känns som att vara kär. Jag har ett gäng fjärilar i magen och kan inte sluta le. Trodde aldrig att man kunde bli såhär lycklig! Om jag får känna bara hälften av den här känslan resten av livet så är det underbart!
 
Haha, alla dessa superlativ.
 
Nog om mitt galna tillstånd. Idag är sista dagen på VFU:n innan jul. Har två lektioner kvar att förbereda men det löser jag. Ikväll kommer morsan och stannar över helgen. Vi ska mysa, dricka vin och shoppa. Som alla andra mamma dotter-helger vi brukar ha! Kommer bli sååå bra :)
Lol...
 
Nu tappade jag tråden igen... Ni ser! VAD ÄR DET MED MIG?!
 
Måste packa ihop mig och sticka på skolan, jobbet eller vad jag nu ska kalla det. Världens finaste skola är det i alla fall!
 
Puss
Kommentera inlägget här: