Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Hej då 2012!

Kategori: Livet

Jaha, då var detta året till ända. 2012 går nog till historien som det mest omtumlande och händelserika året hittills i mitt 23-åriga liv.
 
Har upplevt allt från de djupaste hål av ångest till de högsta topparna av lycka. Jag har varit galet, hysteriskt och underbart kär, sprungit på krogen och festat, pluggat och jobbat arslet av mig, tränat, haft världens festate biceps, levt i smått ekonomisk kris, träffat massor av nya vänner, hittat mig själv, gått på lchf, tränat spinning, dejtat, hånglat, legat, varit på historísk Springsteen-konsert, fyllt 23, engagerat mig politiskt, sett Sverige - Brasilien, varit förbannad, gråtit, skrattat och varit extremt underbart lycklig!
 
Inte lite man hunnit med liksom...
 
Nu ska jag packa ihop mig för resten av året ska jag spendera på jobbet och sen ska jag hem och göra mig så jävla snygg för att dricka och dansa in det nya året med de bästa av de bästa!
 
Gott nytt år!
Kommentera inlägget här: