Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Another day another way

Kategori: Livet

Tjaaa!
 
Ledig idag! Så jävla skööönt! Har varit typ hur lugnt som helst på jobbet de här dagarna men jag har tappat vanan att jobba 8 timmar varje dag flera dagar i sträck. Stackars mig. Hehe!
 
Igår kom Robert hit. Hur jävla kul som helst!
Älskade bästis!
 
Just ätit sen frukost och ska snart göra mig i ordning och dra in till stan. Rob och jag ska på Barkarby outlet efter hans jobbintervju. Kanske man ska fynda sig ett par nya Acne-jeans? Nu när jag äntligen börjar bli smal igen. Hurra för "vara-hög-på-livet-dieten"!
 
Ikväll ska vi ut, eller så mycket ut man kan gå på en torsdag. Blir väl nån öl någonstans. Hur som helst kommer det blir utmärkt bra. Som allt annat nu för tiden. Älskar mitt liv liksom! 
 
Nä, måla naglarna nu!
 
Puss
Kommentera inlägget här: