Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

In the ghetto

Kategori: Allmänt

Heeej!

Är hemma i Förorten och pussar på Mamsen<3 en sväng. Ikväll bilar vi upp och ner till Yran och från imöra blir det hotell. MITT INNE I STAN! Älskar't!

Igår var det halvkaosigt på jobbet. Bokningssystemet la av så jag jobbade "på golvet" från halv 7 tills jag slutade. Rätt skönt ändå, var lagomt slut för att somna ordentligt på nattåget. Sov faktiskt hela vägen till Ånge. Så jävla skönt! Nu på morgonkvisten har jag sprungit den hederliga Forsön-rundan och ätit frulle med mamsen i lugn och ro. Vi tittar på friidrott och lyssnar på Bowie. Verkligen inte helt fel!

Fatta att det är tredje året i rad Kadin och jag gör Yran i tre dagar! Tiden går så jävla fort! Men det har alltid varit smashing och vi lär inte bli besvikna i år heller. KENT och N*E*R*D och KRUNEGÅRD FÖR FAN!!!!!!!!

2008. Omogna och nyutexaminerade stundenter. Kärleksbekymmer och stalkers.

2009. Lite mindre omogna. Snygga som fan, öltält, Lady Gaga och fyllecell.

Nu ska jag cykla och möta Kadin vid tåget!!! WIHOOOOOOOOOOO!
Kommentera inlägget här: