Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Shame on you!

Kategori: Allmänt

Tjeeena! God morgon! Hejhej! Tjabba!

Sitter just
och får öronen misshandlad av en asdålig låt på radion. Sugar ray tror jag närmare bestämt det var...Sugigt som fan.

Klockan är sju och jag rattade just om till P4 för att får höra lite riktiga nyheter från Ekot. Man är ju inte pensionär för ingenting som sagt. Idag stundar veckan fjärde 8-timmarspass och veckans näst sista arbetspass totalt. Det börjar kännas av att det är helg efter idag...

Imorgon och lördag är jag ledig, vilket kommer resultera i en halvt om halvt improviserad 20års-fest imorgon. Undra om någon kommer överhuvudtaget? Annars får väl jag, Ellen, Kadin och Tony festa loss själv. Det blir aldrig roligare än man gör sig. Hehe.


Kom om ni inte har nått annat för er vettja! Det kommer bli kick ass. Haha.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen montera på mitt ansikte och hitta några schyssta paltor som jag kan glassa runt i nere på SJ idag.

Laters peeps!
Kommentera inlägget här: