Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Nu vill jag inte vara här längre!

Kategori: Allmänt

Sitter och gör mest ingenting. Vaknade vid nio imorse, tog en promenad längs Köpmansgatan och strandpromenaden. Kom hem och åt frukost ute i slagsmål med 75 miljoner getingar. Klädde på mej, packade Elle-bagen och cyklade ner till stranden en stund. Det var meningen att jag skulle få uppgiften klar, men istället knäppte jag kort, solade, läste, skrev av mej djupa saker och bara tog det lugnt. Måste säga att det var grymt skönt. Kan också tillägga att när man har hemlängtan och ligger på en allmän strand är det skitbra med solglasögon... Cyklade hem vi halv 2 tiden och gjorde mej lite lunch. Kassler och avokado är mums mums! Nu sitter jag här och längtar bara hem. Jag vill hem till Ånge nu, vill bara att det ska bli onsdag nu så jag får fara hem och träffa Mami, Kadin, Rob, Momme och alla andra där hemma. Just nu orkar jag inte med det här jävla Båstad. Det är så jävla ensamt här!!!

Nu måste jag skriva om en dag på jobbet om fem år.

Hejdå!

KOMMENTARER:

  • Cizzi säger:
    2008-08-31 | 17:53:28

    Neeej! det vill du inte, du vill bara det nu. Men med tiden kommer det gå mycket bättre! Lita på mig :) Jag vet. Jag lovar. :) Du behöver bara lite tid och att allt börjar bli en vardag. Sen har ditt nya bättre liv börjat! Ha det så bra och hoppas du inte längtar hem alldeles för mycket. Tänker på dig och skickar över lite energi så du klarar att vara så långt ifrån alla du tycker om. PUSS<3

Kommentera inlägget här: