Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Är född med trubbel i mitt blod, gör sånt jag inte borde.

Kategori: Livet

Det är glassigt med vår nu. Sol som lyser, skinnjacka, solglasögon, vakna till soldränkt lägenhet, det ständiga ljuset. Älskar det lika mycket som jag får lätt ångest av det. Antar att det är ett släng av vårdepression. Har svårt för så kraftigt ljus så snabbt. Men det kommer bli bättre. Njuter på när allt känns bra och möter ångesten bakom mina solglasögon på mina milslånga promenader. Det är så man får jobba för att ta sig framåt när det känns lite tungt. Jag är van...
Glassigt...
 
Klämmer in en massa kul under tiden. Förra helgen svirade jag runt på både en svinbra Kitok-konsert och en magisk Shoreline-kväll på Södra Teatern. I tisdags var det mardrömsderby. Som vi som tur vann. Den straffläggningen... Sömnen har kommit efter men det är det värt. Tidiga morgnar, sena nätter. Klart det tär.
Långa ben en tidig morgon...
 
Ikväll jobbar jag och imorgon släpps biljetterna till den historiska sista konserten med Kent. Gör ont i mig att tänka på samtidigt som jag får ett obeskrivligt pirr i magen av att jag i så fall kommer få uppleva det <3
 
Om 17 dagar sitter jag på 3:e raden på Cirkus och gråter. Krunegård. Akustiskt. Får gåshud av tanken.
 
Puss
 
 
 
Kommentera inlägget här: