Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Inget är magiskt och det är så tragisk.

Kategori: Livet

Jag har börjat träna. Lyfta skrot och göra marklyft. Squats trots att jag egentligen är emot det. Svettas som aldrig förr. Springer för att jag tycker det är kul. Och kroppen håller. Äntligen! Den gör till och med mindre ont. Det är kul!
 
It's time for some me-time. Ta hand om mig själv. Med med måtta och balans. Tror balans ska bli mitt ledord. Därför ska jag nu efter 5 dagars hård träning, gröt, tonfisk och tidiga kvällar byta ut det mot vila, vin, sena nätter och långa sovmorgonar. Ledig helg väntar. Jag är så värd det. Ska fira in mitt "nya jag" (världens värsta klyscha) i den älskade Stockholms-natten. Vara snygg, vara fri och leva ut. Vara ung och dum. Because I'm worth it efter de här två veckorna av renhållnad. Duktiga mig.
Avgudar dessutom att vara brunett. Det passar mig så mycket bättre just nu!
 
Kommentera inlägget här: