Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Mitt enda liv

Kategori: Livet

 
Snart är 2013 till ända. Det mest händelserika året någonsin i mitt 24 åriga liv. Toppar, dalar och mellanmjölksperioder där emellan. Underbart, fruktansvärt och lärorikt. Förlorat några få, vunnit så många fler. Varit i Hamburg, sett Springsteen 2 gånger, haft en galet bra sommar full av sol, AW:s och jobb. Klantat mig på kryssning, gett igen för gammal ost, skaffat mig fast anställning, varit upp över öronen förälskad och haft så jävla roligt. Bytt bana i livet, varit fattig, levt på gröt i två månader, fått komplimanger i överflöd, känt mig som the queen of the world och gjort slut med min kurator. Ska jag summera allt blir det en hel roman. Visst har det varit kämpigt som alltid, men allt positivt som hänt och det jag lärt mig om mig själv, och andra för den delen, har verkligen gjort att jag uppskattar livet på riktigt för första gången. En katastrof är ingen katastrof så länge du själv inte gör det till en katastrof. Du har makten över ditt eget liv och det är fantastiskt att leva. Älska livet!
 
Mitt enda liv. Det enda liv jag haft, det enda jag någonsin velat ha.
 
Kärlek!
Kommentera inlägget här: