Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Äckliga tisdag

Kategori: Allmänt

Kan den här dagen vara mer som en tisdag?
Regnet ööööser ner, jag sitter och pluggar, inget roligt på tv ikväll och jag är trött. Positiv tjej här!
 
Nä, men alltså jag har varit grymt effektiv nu nån timme. Skrivit en restuppgift som blev grym. Det tackar vi helgen invigning för! Fått hemtentan och den verkar riktigt rolig. I den bemärkelse en hemtenta kan vara rolig vill säga. Dessutom har jag kirrat ny VFU-plats så jag slipper vara på den där hemska skolan jag var på sist. Nu blir det en skola i Orminge vilket jag bugar och bockar för. Oavsett om det skulle snökaosa så kan jag ta mig dit. Nära Friskis och nära Orminge centrum. Perfa! Hoppas bara ungarna är snälla.
 
Nu måste jag dra på mig anständiga paltor och dra till universitetet på föreläsning. Jippi! Eller inte...
 
En regning, grå tisdag i Björknäs blir liksom inte roligare än te och plugg. Sorligt men sant.
 
Laters!
Kommentera inlägget här: