Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Bang!

Kategori: Allmänt

Sitter i mitt nystädade kök och dricker jordgubbsbubbel. Nej nej, inte sånt bubbel. Fun light och Sodastreamat vatten. Haha.

Idag har jag städat, diskat, handlat en fläkt (så jag kan svalka mig i hettan), en rosa radio, mat och sen har jag fan inte gjort så mycket mer. Börjat flagna på fläcken mellan skulderbladen också, dit når jag aldrig att smörja. Kliar nått helvetiskt. Imorgon ska jag steka fläsket igen tror jag. Har två dagar på mig tills vi far till Öland.

Fan va najs det ska bli!
Fest i Biggans trädgård! 85 personer, inget dåligt kalas heller! Jag ska lätt nalla på bigarå-trädet om det kommit någon frukt än. Underbart!

Nä, nu får gärna Vem vet mest? börja. Jag ligger efter i allmänbildningen känner jag.
Kommentera inlägget här: