Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

This time baby...

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

Jag är inte död.
Jag har bara haft en svacka i mitt bloggande den här veckan. Rätt down vecka helt och hållet egentligen. Min höft och jag har trilskats till och från sen i söndags, men igår var jag till min stora idol amazonkvinnan och blev lagomt tilltryckt. Skönt.

Förresten, ikväll mina vänner, ikväll smäller det! Nu är den här! Helgen jag längtat efter sen förra året. YRAN ÄR HÄR!!!!

Vid femtiden lämnar vi Medelpad och drar norrut mot de jämtländska skogarna och Östersund för en hel helgs total euforisk yra! Snacka om att jag längtat. Det är obeskrivligt.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag slänga på mej några paltor och möta upp Malmberg för en promenad. Känns välbehövligt.

Vi ses kanske!

KOMMENTARER:

  • Ciiisssii kissi pissi säger:
    2009-07-31 | 14:35:54

    Kan säga att banden iår är turkosa. Mycke vacker färg. ;)



    Vi ursprungs klyktattare måste ses i vimlet. Välkommen till surjämtens land. ;D

Kommentera inlägget här: