Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Vår sommarnatt

Kategori: Livet

Igår inträffade den stora drabbningen som jag längtat efter typ hela sommaren - min årliga B-day bash! Den blev inte som förväntat men fantastiskt lyckad ändå! Jag fick två flaskor champagne, dansade otaliga rundor bugg trots noll dans-skillz, hade fireball-race, tjejsnackade på toaletten, ordnade världens bästa musikquiz och fick ha alla mina fantastiska vänner på ett och samma ställe. Helt fantastiskt bra <3 
 
Det som nästan är ännu mer fantastiskt är att jag inte lämnade sängen förrän 17.30 idag. Fick städa upp efter något som såg ut som ett slagfält när jag klev upp men det var det värt. En dusch senare så bjöd jag mig själv på en oförskämt god bakis-middag på balkongen och nu har jag hasat ner mig i fotöljen med ostbågar och tänkte plöja en film eller två. Simma summarum: två riktigt, riktigt bra dygn.
 
Måndag imorgon och en vecka HELT utan inplanerade aktiviteter utöver jobb. Man kan ju få krupp för mindre...
 
Kommentera inlägget här: