Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Walk along memory lane...

Kategori: Livet

Gårdagen blev inte som planerat - SKITER MAN VÄL I!
 
Vi tog ändå en öl inne i stan med Joel och Linn. Är så överjävla tacksam för alla människor som jag omger mig med och som verkligen bryr sig! Tack!
 
Jag är examinerad, har haft min lilla tentafylla och är LEEEEDIG i dagarna två!!! 
Freeeesh...
 
Idag ska jag på singelkväll med mina kära jobbtjejer. Kommer bli smashing och skönt med lite nytt umgänge. Det är EXAKT PRECIS vad jag behöver idag. Nya tjejkompisar och viiiiin!
 
Satt och kollade igenom en massa gamla bilder på mig och Robert. Har känt varandra i typ 6 år nu och det finns ingen vän som Robert! Ingen som är så ärlig, så snäll, så lättsam, så rolig och det finns ingen annan jag skulle tänka mig att bo ihop med! 6 års vänskap och snart 2 veckors samboliv. Älskar dig vännen!
  
Nä, duscha och äta nått kanske...
 
Puss
Kommentera inlägget här: