Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Rapport från Ånge(st)

Kategori: Livet

Tja där!
 
Försökte mig på att skriva ett inlägg på nyårsdagen. Gick inte alls.
 
Hur som helst så var det en grym nyårsafton. Jag förfestade med vin och med att locka håret. Sjukt snygg och väldigt berusad var vad jag blev! Mötte upp mina kompanjoner vid 11 på Medis och vi skålade i bubbel i stora ölplastglas och sen begav vi oss in. Det var en salig blandning av straighta, flator, dragqueens och bögar. Underbart! Såg en dragshow innan vi kutade ut till tolvslaget. Pratade med pappa två sekunder och sen fortsatte vi med att dansa, dricka cava, alla fick hångla och så dansade vi och rökte lite till. Grym kväll!
Svårt att se om det är jag eller en dragqueen på den här bilden...
 
Vaknade med en aningen tight huvud på nyårsdagen. Det var trångt innanför kraniet med råge om jag säger så....
 
Nu befinner jag mig i Ånge hos mamma. Åkte tåg hit igår, sen fikade på Konsum med Robert (sååå jävla småortsliv det kan bli!!!), åt pommes och bea till middag, jäste i soffan och åt godis och drack läsk. Perfekt dag på alla sätt!
 
Idag har jag hängt med mina gamla vapendragare Elenor och Frida. Vi var på Erikshjälpen och sen snackade vi skit och gamla minnen. Hehe...
 
Nu har vi precis spisat mat och jag bara längtar till Så som i himmelen börjar nu så jag får gråta lite. Älskar den filmen!
 
Puss
Kommentera inlägget här: