Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Jag tror när vi går genom tiden, att allt det bästa inte hänt än.

Kategori: Livet

Skoja inte om de här två helgerna eller FRAMFÖRALLT förra helgen. Gbg, Håkan, sommarhetta, ölrus, lycka, hamburgare, parkhäng, efterfest på Jazzhuset, takbar på Avenyn...
 
Konserten sedan. Finner inga ord mer än MAGISKT!
Håkan, jag och 70 143 stycken andra lyckliga människor <3
Öl, popcorn, vita jeans, vita Converse, vänner...
 
Levde i någon sorts bubbla när jag kom hem. En emotionell baksmälla. Grät när jag satte mig på tåget. Trodde aldrig jag skulle säga det men jag är upp över öronen förälskad i Göteborg! En synd när man är stockholmare. Men synder har ju blivit lite av min grej *infogar emoji med gloria*...
 
Hämtade mig i slutet av veckan och i fredags körde jag en två öls-AW på Söder. Lördag jobbade jag kväll, trött som en gnu. Tog mig ändå ut sedan och agerade Stockholms-guide under kvällen och kom hem 4 igår morse när solen gått upp och fåglarna kvittrade. Väl värt det när jag fick dricka GT med den här utsikten!
Stockholm, underbara vackra Stockholm <3
 
Ikväll är det EM-premiär för Sveriges skull. Funderar på lite folkis och popcorn med Sverige-tröjan på. Ska bara röja fram lägenheten först. Efter den här sega jobbmorgonen förstås. Klev upp imorse innan jag ens kommit från krogen igår. Winning!
 
Puss!
Kommentera inlägget här: