Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Mamma sa lyssna aldrig på dom som säger till dig du aldrig kommer bli nått...

Kategori: Livet

Har vaknat från de döda. Känner mig typ som mig själv för första gången på 2 veckor. Är tröttare än en ukrainsk gruvarbetare men annars känns det bra. Jobbhelg. Öppning idag. Stängning imorgon. Hoppas på vinkväll ikväll. Behöver göra nått annat än att se väggarna på Värmdövägen. Får väl köra ensambio och drink på stan om det skiter sig. Behöver ett litet alkoholrus. Radera veckan. Behöver skratta. Som om jag inte gjorde det nog förra helgen. Träningsvärken efter alla skratt i Riga har precis gått över. Kommer leva i 200 år så mycket som jag skrattar nu för tiden. Underbart det där med vänner och livet. Tröttnar aldrig. Har klippt mig och färgat håret också. Handlat en hel ny höstgarderob. Fyndade nya converse för 200-lappen. Ja man tackar. Så nu är jag redo för frostiga morgnar, rödvin, gula löv, tända ljus, utgångar, AWs, hemmafester, promenader, kick off med jobbet, konsert och allt vad denna höst nu har att bjuda på. Är redo som sagt...
 
 
Kommentera inlägget här: