Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Fucka ur

Kategori: Livet

Tjeeena!
 
Lite back on track här nu. Har avverkat Sten Arevik-slakten som inte blev en slakt utan ett jävla forum för beröm. Underbart! Känner mig sjukt peppad att fortsätta nu!
 
Firade min onsdag med att gå till frissan, bli svinsnygg i håret. Lite blondare och lite dummare...om man säger så. Fortsatte till Robban i Stadshagen, vi åt lite pizza, drack vin, snackade känslor och Kent. Avslutade kvällen med Thilda, Michael och Mikaela på high class Nivå 22 med lite öl och skitsnack. Bra dag och bra kväll!
Onsdagsölen...
 
Nu är det ÄNTLIGEN fredag och jag har precis avverkat en till lektion. Ritat på tavlan som nån jävla Picasso. Konst i dess renaste form kan man säga.
Så vackert så man nästan fäller en liten tår <3
 
Nu sitter jag och plitar ner en underbar begreppslista och sen ska jag nog åka hem. Duscha och bli fresh innan jobbet 15-20. Efter det bli det AW. Känns fucking välbehövligt! Är ledig tamejfan hela helgen. Eller hela veckan om så vill. Jag ska bara planera kommande lektioner nästa vecka. Vakta NP nån timmer på onsdag annars fucking freedom! Något jag definintivt är i extremt behov av. Nästa vecka kanske jag blir människa igen? Let's hope so!
 
Puss
Kommentera inlägget här: