Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Mitt i...

Kategori: Allmänt

...hemtenta-stressen. Kan dock andas ut. Konkreta, bra frågor med kapitelhänvisningar! Hallelulja!
 
Sjukt lång dag idag. Klev upp en och en halv timme efter beräknad uppstigning, tog en promenad. Stretchade, duschade av mig och åt fiberhuskpannkakor till frukost för fjärde dagen i rad. Galet gott. Den bästa investering jag gjort på länge är de två burkar med kokosfett jag klickade hem. Galet nyttigt fett som gynnar fettförbränningen. Kan det bli bättre?
 
Gått snart två veckor av mitt mer strikta LCHF-ande. Kan inte säga att det gjort så stort utslag på ställen där jag vill tappa utan istället har jag fått tillbaka mina synliga revben och magen är plattare. Alltid nått. Dessutom mår jag så sjukt bra. Ingen bubblig mage, ingen galen hunger och jag får frossa i bea. Så hittills är jag nöjd. Har dragit ner på mjölkprodukter ganska kraftigt dessutom vilket gett ännu bättre utslag. Min mage mår prima och det var inte igår. Har börjar haja det där med att det verkligen är en livsstil. Vem fan behöver vetemjöl och skit när det finns substitut för i stort sett allt?! Visst, det kostar mer men däremot så sparar du in det på all skit som chips, godis, sötsaker som du inte köper. Nä, jag är frälst och har hittat min grej helt enkelt.
 
Sa upp mitt gymkort förra veckan. Det har legat över mig som en blöt filt hela sommaren jag kommer inte gå dit. Ska lägga caschen på Friskis istället så jag kan börja med spinning igen. Det har jag fan saknat. Så i veckan efter tentahelvetet är över ska jag traska dit och sen är det pang på't bara! Kanske det börjar hända nått runt fetarslet då äntligen!
 
Annars då? Jo, kammade hem typ 400:- spänn i provision på jobbet förra månaden och sålde så många Gbg-kort att jag fixat mig en biobiljett. Ja tackar ja!
 
Ikväll kommer mamsen. Vi ska på VIP-shopping på H&M imorgon och sen ska vi hem och sova och jag ska plugga och skriva på tentan. Imorgon ska jag även dricka ett stort jävla glas vin! Inte druckit en droppe alkohol på 4, ja FYRA veckor! Vet inte när det hände sist! Så imorgon blir det fredagsbiff, bea och VIN. Can't wait!
 
På lördag kommer än mer besök från norr och vi ska ut på outlet i Barkarby. Märks att det är lönehelg för det kliar fan i shoppingfingrarna. Skiter i om jag ska skriva tenta för det här ska bli en så jävla bra helg! Så det så!
 
Nä, borsta gaddarna nu och fortsätta njuta av min helgstädade lägenhet och min renbäddade säng. Livet är inte så dumt ändå!
Kommentera inlägget här: