Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Säg hej!

Kategori: Allmänt

 
Gör det bara; säg HEJ!
 
Åh herregud vad jag pluggade igår. NOT! Sitter övergrävd med skiten idag. Det löser sig.
 
Helt galet bra invigning på Friends Arena igår i alla fall! Långt över förväntan förutom Roxette som var en superdundermegaFLOPP! Alltså gud, Per Gessle. Klipp dig och fortsätt lev på dina surt ihoptjänade stim-pengar, tack!
Körberg sjöng Anthem och då blev man allt tjock i halsen. Jösses! Och Mustasch brakinledning! Och skitnsygga Agnes! Och The Hives! Ja, det var mycket bra och arenan är så sjukt jävla häftig! Nu ska även vi svennar stoltsera med en en nationalarena som skulle kunna stå värd för en VM/EM-final i fotboll.
Efter kalaset kom vi bort från varandra, jag och Josephine väntade på bussen som aldrig kom i kylan typ en halvtimme innan vi också tog pendeln in till stan. Roade hela vagnen med att prata bonn'dialekter. Lol! Obetalbara miner från alla människor vagnen när Josephine på bredaste dalmål säger: "Är vi frammeee nu?? I Stockholm? Där har jag aaaldrig vaarit!" Så jävla roligt! HAHAHAHA!
 
Vi skulle ut men kunde aldrig bestämma oss vart vi skulle så det hela slutade med att jag, Joel och Josephine hamnade i lobbyn på Royal Viking. Jag drack vatten, de drack lite alkohol och så snackade vi lite. Avslutade med Max-mat innan vi alla drog hem. Trevlig kväll. Mycket trevlig kväll.
Mmmm, H2O...
Såhär snygg kan man va när man tar kort på sig själv i
trappuppgången halv 3 på natten.
 
Trots noll alkohol igår känner jag mig så jävla trött och bakis. Hungrig trots att jag nyss klämde en stor skål keso och kvarg. Åhhh.
 
Nu måste jag verkligen verkligen plugga. Blir att ordbajsa sig igenom det här.
 
Vi ses på andra sidan (plugget så klart)!
Kommentera inlägget här: