Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Naken och exposed

Kategori: Allmänt, Livet

God morgon!
Dock en aning tveksam om jag vill kalla den god när det ser ut såhär utanför mitt fönster.
Så jävla sorgligt. Jag hatar, avskyr och äcklas av snö och vinter. Mitt hjärta blöder...
 
I övrigt förutom äckelsnön är det väl en bra morgon. Käkat gröt. Helt seriöst det godaste jag ätit sen jag började med LCHF i juni. Godis och socker I don't give a fuck! Men gröt, denna gröt. Åhhh!
 
Trots min orkeslöshet måste jag plugga idag. Kommer nog gå bra. Har en plan. Det löser sig sa han som sket i vasken. Ska ta och städa också. Upphetsande sysslor idag.
 
Morgondagen är fullbokad. Nästan i alla fall. Ska VIP-shopppa på H&M imorgon bitti, sen seminarium 10-12 och eventuellt IKEA med Suss på em. Annars spinning och mer plugg.
 
Lördag jävlarimig så blir det 90-talsfest för hela slanten! Sååå jävla pepp! Woop Woop!
 
Tänker avsluta detta svintråkiga inlägg med en bild på mig själv. Kan inte bestämma mig för om jag ser smått galen ut eller om det faktiskt är en fin bild. Det lutar åt galen... Med överbett!
 
Kommentera inlägget här: