Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Rise and shine

Kategori: Livet

God morgon i ottan!
 
Alltid lika roligt att kliva upp typ 6.30 en lördag. Underbart är vad det är! Not....
 
Särskilt jobbigt är det när man var ute till klockan 2 på natten dessutom. Dock lätt värt. Sjukt bra fredagkväll. Verkligen skitbra kväll! Nä, GALET bra kväll! Trots mina timmar av nervösa svettningar och mitt illamående. Hehe..
Jag kan dessutom inte nog uppskatta hur underbart det är att ha Robert här! Utan hans support hade gårdagen inte alls blivit lika bra.... Älskade underbara vän <3 Det här tillfälliga sambolivet kommer bli kick ass - KICK ASS!
 
Nu ska jag packa ihop mig och sticka och jobba. När jag slutar ryktas det om att det blir någon slags middag som innefattar pommes. Åhhh så underbart!
 
Puss
Kommentera inlägget här: