Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Earlybird

Kategori: Livet

Godmorgon i halvottan!
 
Uppe med den sjusovande tuppen idag så inte riktigt klockan 6. Dock fortfarande, I need some sleeeeep! På onsdag åker jag ju till Ånge så då ska jag fan bara sova.
 
Igår jobbade jag och var aptrött hela dagen. Mötte Robert efter jobbet och vi for hem och åt salta pinnar och pommes till middag. Så jävla gott! Första gången jag äter pommes sen typ i våras?! Det är ju heeelt galet.
 
Efter den delikata middagen parkerade vi oss på madrassen och kollade på Stjärnorna på slottet och på Rocky 3 OCH 4. Jag vet inte hur många gånger jag dog av kåtslag över Dolph Lundgren! FÅR MAN VARA SÅ SNYGG OCH MANLIG????? Jisses...
Popcornskålen på magen och Rocky på tv. Bra lördagskväll.
 
Somnade typ halv 2 inatt efter att ha blivit bombad av fylle-sms från Daniel. Och han ska föreställa 40? Haha...
 
Nu måste jag snart packa ihop mig och dra på jobbet och tjäna lite cash. Imorgon är det årets sista dag... Det ska jag fira med att jobba till klockan 18 och sen fara hem och duscha, krulla håret och hoppa i nyårsstassen som andas Carrie Bradshaw lång väg. Svinsnygg med andra ord! Kvällen och natten kommer vi spendera på Debaser Medis med dragqueens, glitter, glamour och en massa braaaa musik. Hello 2013 here we come!
 
Puss
Kommentera inlägget här: