Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

121212

Kategori: Livet

Sånt där magiskt datum idag. Känns ju trevligt, eller nått.
 
Jag kan säga att jag hade såå jääävla kuuul igår! Baröppning på ett ställe vid Hornstull. Alla män hade skägg och alla kvinnor såg lätt nytidsbohemiska ut. Typ som fördomen säger. Grymt fint stället! Sjukt mycket folk! Gratis alkohol. Do I need to say more? Drack drinkar, vin, öl, bål och riktig champagne - igen! Det går bra nu! Blev såklart pruttfull. Hehe. Lätt värt! Gratisfyllan är den bästa fyllan. Tack Daniel! Gårdagskvällen får fem av fem toast!
Roy & Sons heter stället. Besök vettja!
Bål, vin, öl. Bara en bråkdel av vad som slank ner. Hehe...
 
Gratisspriten ger den bästa fyllan OCH bakfyllan. Känner av den där blandningen av alkoholhaltiga drycker idag om jag säger så. Lätt värt dock!
Ahhh, fresh!
 
Nu ska jag och mitt lyckorus dricka upp teet och sedan åka till Universitetet och ha seminarium. Woop woop! Imorgon börjar jag min VFU. Shiiieeet! Går så jävla bra nu va!
 
Laters!
 
 
Kommentera inlägget här: