Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Leaving on Monday Morning

Kategori: , Den gamla goda tiden

Tjeena!

Inte alla som börjar färga håret kl 11 en söndagkväll men det gjorde jag. Orkade inte se mitt orange hår med råttfärgad utväxt längre. Kräktes varje gång jag såg mig i spegeln. Ungefär. Så nu är jag mer gråhårig med blonda slingor, haha. Ser det ut som nu iaf. Får väl se hur slutresultatet blir, det kan inte bli värre i alla fall.

Det har varit en perfekt söndagskväll. Gick en promenad bort till Lidl, handlade det som behövdes till middagen och ytterligare typ 2,7 kilo julskinka. Haha. For hem och packade om och stack bort till brorsan. Spisade hemgjord pizza med bea och alla utom Viktor klämde två bitar. Gott som fan! Det behövde jag efter gårdagens skitmiddag. Läste lite kvällstidningar och sen for jag hem. Nu ska jag bara skölja slingfärgen ur håret, hämta tvätten och sen krypa till kojs. Imorgon är det måndag igen. YES!

Hörshej!
Kommentera inlägget här: