Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Första advent

Kategori: , Den gamla goda tiden

Herreminjösses! Var tar tiden vägen?!?! Idag är det redan första advent!

Min fiinfiiina gran. Älska In&Finn!!!

Ute yr snön som i en riktig snöboll. (Ni vet, sån där i glas som man skakar och så ser det ut som det snöar.)
Själv har jag nästan precis klivit upp för andra gången idag. Första gången var runt sju imorse och då hade jag en jävla lust att låta E&D åka själva bort till Globen, men jag var en snäll vän och gjorde dem sällskap.

Igår när de kom ner for vi hem till mig och fräschade upp oss lite, sen drog vi till Gamla Stan för att käka middag. Hade bokat bord till 20.00, blev bedda att vänta en kvart som blev en halvtimme som blev 40 min. Brudarna var sjukt nöjd med sin mat. Själv skulle jag "unna" mig något gott när jag väl var ute. Beställde kalvfilé med jumboscampi, tryffelrostad potatis och kryddsmör. Vad jag fick var en torr, minimal bit kött, 4 kokta pärer, kryddsmör som inte smakade något och smaklösa scampi. Mmmm. NOT! Tur att vi beställde vitlöksbröd. Jag klämde 5 brödskivor och nästan hela min portion men gick inte mätt därifrån. Stillade det med en påse godis på vägen hem. Haha. Kul att jag spenderade mer än 300 spänn på det när jag kunnat gjort det tio gånger bättre själv hemma för en fjärdedel av kostnaden. Bryr mig dock inte så mycket eftersom brudarna var så himla nöjda. Shit happens liksom. 

Jag&Danni

Nu ska jag ta en dusch och sen bege mig mot Lidl. Måste köpa mer julskinka!!! Haha. Ska slänga in tvätten på vägen ner. Ikväll ska jag vara en underbar lillasyster och bjuda min älskade bror med familj på middag.

Tjarå!
Kommentera inlägget här: