Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Fredagsfint.

Kategori: Allmänt

Åhhååå vilken fredag!

För det första så bara älskar jag att bo 5 meter från bussen! Idag när jag skulle in till stan hann jag upp en gång för att byta skor och ytterligare en gång för att kolla att jag låst dörren innan bussen kom. SUPERNAJS!

Fick vänta på pappa inne på centralen så jag gick på Pocketshop och köpte Elsas mode. Längesedan jag läste en bok och den kändes rätt lättläst så jag slog till. Pappa och jag gick runt en sväng inne i stan innan vi beslutade (eller jag beslutade) att vi skulle fara upp på Medis. Slog oss ner på en uteservering och glassade. Jag köpte Situation Stockholm av en snubbe och kände att jag gjorde dagens gärning. Medmänniskan i mig kan inte ignorera sånt. Tog oss en promenad till SoFo och tillbaka innan vi var hungriga nog och käkade på en krog på Götgatan. Sviiingod biff med pommes och bea! Precis vad jag var sugen på. Rensade tallriken. Såklart!

Pappa drog tillbaka till centralen och jag gick på bolaget.
En lönefredag efter fem. Behöver jag säga att det var kö? Nääää. Köpte den sista flaskan McPherson som fanns kvar och drog bort och mötte upp Thilda. Vi slog oss ner på en uteservering och drack lite vin och snackade skit. Så jävla trevligt! Stötte på en gammal AWPE:are dessutom. Haha. Mesar som vi är vart vi på lyset och skrattade åt en uggla som hökade på en balkong, jag köpte cigg och var olydig. Eftersom jag ska vara "barnvakt" imorgon drog vi åt varsitt håll och jag var hemma typ 20 i 9. Hahaha, häftig man är!

Nu ska jag läsa Elsas mode.

Laters!
Kommentera inlägget här: