Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Average Sunday

Kategori: Allmänt

Godmorron!

Trevligt att klockan just passerat två och jag precis har ätit frukost. Älska sommartiden!

Igår var jag på tjejdag med Eldina på Medborgarhuset.
Mycket folk och sjukt gott fika. Sen for jag hem och spenderade eftermiddagen med att tvätta, laga äckligt god lasagne och kolla på Sex and the city innan mamma kom hem. Då åt vi kycklingsallad och drack vin. Skulle egentligen gått ut men kände mig inte uppgjord för det. Så istället var jag hemma med mamma och Danielle och hängde med Lisbeth Salander och Michael Blomkvist istället. Det dög fint det också. Sen Danielle gått hem och mamma gått och lagt sig somnade jag på soffan framför SATC och vaknade kvart i sex imorse. La mig i sängen och klev sen upp kvart i 1. Fräsch brud.

Så nu tänkte jag köra ett träningspass armar á la Malena Ernman och sen ta på mig städrocken och röja fram lägenheten.

Vi hörs!
Kommentera inlägget här: