Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Goooa Götet!

Kategori: Allmänt

Helt slut idag! Götet tar kål på en!

Igår vaknade jag 03.50, var skitfräsch när jag åkte 04.52-bussen hemifrån, åkte 1 klass, åt 1-klass frukost, sov, lyssnade på gamla godingar i MP3:n, träffade alla gamla arbetskamrater, gick till Liseberg i värmen, åkte karuseller med grabbarna, blev ännu mer solbränd, kollade på 3D film, åt kebab till lunch, såg Hugh Hefners nya Playboy-brud, blev genomblöt i Flumrider, åt mjukglass, gick tillbaka till stan i asvärmen, fyndade en klänning till pappas fest, drack vin på en uteservering, åt jordgubbar, skrattade i tågkupén hela vägen hem, satt brevid en man på tåget som åt en hel chevreost klockan 12 på natten och stupade i säng klockan 01.00. Den dagen ni!


Schyssta 3D-glajjor.

Bea och Jonas gör sina vackraste miner.

Det första Alex gjorde var att vinna 2 kg Marabou. Jag är inte avis, INTE ALLS!

Helt dyngblöta efter en tur i Flumridern. Torkade dock på 5 röda i hettan. Och fråga mig inte om minen jag gör.

Den obligatoriska mjukglassen. Jävligt god!

Vi avslutade visiten på en uteservering. Grabbarna drack öl, jag drack gott billigt vin och vart lullig. Haha!

Imorse hade jag sånt jävla löpsug så istället för att ligga och dra drog jag ut på en runda. Fy fan vilken drog det är! Älskar det!!! Förresten så kommer jag kunna sova hur mycket som helst när jag dör så varför slösa tid på det nu? Haha.

Nu ska jag träna mina Killer abs och sen ta tag i dammsugning och disk. Det är väl i princip vad jag orkar idag.

Längtar till helgen då vi ska ner till Öland på 130 års-fest.
Med min nya klänning, nya frilla och min schyssta bränna kommer jag vara snyggast av alla! Utan tvekan!

Puss i ljumsken!
Kommentera inlägget här: