Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Lill-lördag!

Kategori: Allmänt

God morgon!

Sitter och ugglar och försöker vakna till liv. Trött som ett as idag! Tvingade mig själv att kliva upp tidigt idag bara för att jag ska kunna sova någorlunda bra på nattåget ikväll.

Ska ta och borsta gaddarn och träna Killer abs-en lite innan jag drar in till stan och fixar lite ärenden innan jobbet. Orkade inte med matlåda idag så jag ska unna mig någon jävla god sallad eller nått att käka. Kan inte direkt säga att det är ofta jag äter ute... Fan va jag längtar till imorgon! Pussa på mamsen en stund när jag kommer hem och sen FUCKING JÄVLA YRAN!!!

Igår hade jag en skön kund. Han tyckte att jag var en riktig pärla och att alla tjejer skulle vara som mig. Tack jag vet sa jag då! Haha. Älskar alla människor jag träffar hela dagarna. Häromdagen hade jag ett gäng italienare som stod och pratade italienska medan jag skötte mitt jobb. Una bella ragazza. Herregud! Jag kommer bli så jävla självgod av alla komplimanger jag får. Undra om mina arbetskamrater har samma problem? Nog för att det var kul att jobba på telefon, men det här är tamejfan hundra gånger roligare! Dessutom slipper jag klädväl på morgnarna. Vet att det alltid är kjol, skjorta och scarf som gäller. Me like helt enkelt!

Vem kan motstå denna pudding?

Nä, måste få nått gjort. Fast egentligen skulle jag föredra att gå och lägga mig igen.

KOMMENTARER:

  • svante wennberg säger:
    2010-07-28 | 11:34:20

    De´där med, att möta människor i jobbet, kanske förklarar, varför din far, har svårt, att sluta, trots, att han är panschis.

Kommentera inlägget här: