Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Thursday in heaven!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Skönt att starta lite senare än klockan 8 för en gångs skull. 

Idag ska jag för ovanlighetens skull jobba. Sen ska jag dra hem och packa väskan för mammas och min lilla utflykt. TILL HUFVUDSTADEN! Blir borta i fyra hela dagar. Vi ska spendera pengar, bo på hotell, äta god mat, se på Lassgård i kvinnokläder med mer med mera. Helt underbart!  

Förresten så har jag upptäckt charmen med att fälja kändisars Twittrar. Har följt herr Olsson sen ett tag tillbaka men igår upptäckte jag Marcus Birro. Visst, jag har gillat honom starkt förut men igår när jag surfade in på hans Twitter vann han mig helt. Läs bara detta: På tåg mot Göteborg. Bara två låtar passar då. Kents Mannen i den vita hatten (16 år senare) och Dominion med The Sisters of mercy.(http://twitter.com/MarcusBirro) !!!

Helt underbart! Det finns ingen låt som Mannen i den vita hatten!

Nu; tjäna lite pengar!

Laters!
Kommentera inlägget här: