Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Autumnchillout.

Kategori: Allmänt

Tjena!

Har varit i bloggkoma i några dagar. Igen.

Igår var döden. Snacka om skitdag jag hade. Klev upp typ klockan 6 eftersom jag skulle infinna mej redo på jobbet till halv 8. Var helt borta i skallen och disträ som ett får. Höll på att få psykbryt på mej själv. Tacka gudarna för att jag har ett jobb att gå till såna dagar!
Väl på jobbet var det inget bättre. Vi hade tekniska problem med hemsidan(!) och 100 på kö ända fram till jag slutade 14.30. Då cyklade jag hem och svidade om till mjukbrallan och rastade mej själv i höststormen. Behövde verkligen frisk luft efter den arbetsdagen. Efter jag hade varit ut en sväng gick jag hem och ställde mej i duschen. Kände mej ofräschare än ett jävla troll. Dock gjorde ju duschen susen och jag kände mej lite bättre senare på eftermiddagen. Tröstade mej med en sallad och en läsk från den lokala pizzerian och åt framför Sex and the city-filmen. Med risk för att låta äckligt tjejig, men Sex and the city är det bästa lyckopillret som finns. Tamejfan så bra det är! Avslutade kvällen med att röja fram köket och lyssna på Springsteen. Somnade klockan 10 vaggad av Reine Brynolfsson.


Tack och lov är jag ledig idag.
Har nyss ätit frukost och druckit kaffe. Sitter här som ett jävla kolli och ska väl förmå mej att göra nått vettigt. Tror dock att jag tappat hjärnan någonstans. Måste leta reda på den först.


Laters!

Kommentera inlägget här: