Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

When I grow up.

Kategori: Allmänt

Morsan och jag har haft städtorsdag. Alltid lika trevligt. Jag har sorterat kläder i min garderob...Sorgligt. En walk-in-closet skulle inte vara helt fel för min del. Så mycket kan jag säga som att jag inte kommer behöva gå naken om jag blir hemlös i alla fall. Haha.

Imorgon stundar dagarnas dag än en gång. FREDAG! Vi får finbesök på middag. Kommer bli trevligt. Sen ska jag på något så äventyrligt som nattbio! De kör premiären av Luftslottet som sprängdes här imorgon kväll klockan 10. Ingen är gladare än jag! ÄNTLIGEN!
Resten av helgen ska jag jobba, gå på ytterligare en 40-årsfest, slappa och jobba lite mer. Pengar pengar!

Nej, nu ska jag svabba klart tänderna och hoppa ner i sängen med Reine. Snart är det slut igen. Lika gruvsamt varje gång. Åhh, min Reine!

Kommentera inlägget här: