Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Pretty Woman!

Kategori: Allmänt

Dålig update, men hallå? Jag jobbar ju hela dagarna!

Igår var jag med mina vapendragare Kadin och Ellen på Kulturnatten. Det var fint.

Ellen och jag började kvällen med lite kycklingsallad från Shish, kändes lite mesigt men klockan var sju på kvällen och det skulle ta en timma att få en pizza. Just det! Middagen avnjöts i vårt gröna kök innan jag släckte min inre eld med en kalldusch och vi drog ner till Kadin. Väl nere fick jag agera chaufför åt Kicki och Staffan. På vägen hem nådde jag min coolhetskulm; hade nervevad ruta och spelade Infinity på högsta volym i bilen. Precis...

Lite senare drog vi fram på torget, inte så mycket som hände där så vi bestämde oss för att gå på Shell och kolla in Corroded. Jag hann höra typ början av en låt innan mamma ringer och säger att Stefan Randström (min allra superduperstörsta idol) spelar på Knutstationen. Som det sjukt trogna fan jag är övergav jag mina vänner och kutade i all världens fart fram på byn igen. I all onödan. När jag kom fram hade han slutat spela!!!! GAAAAAAAAAAH!!!
Nåväl, i all sorgsenhet gick jag tillbaka till Shell. Kanske att jag kunde hinna se slutet av Corroded men ICKE! Snacka om att hamna in between.

Kvällens fortsatte på Mittis där vi dansade fulast, skrattade åt kisshumor på tjejtoan, träffade my old room-mate Jonas och var grymma på att gissa dialekter. Eller jag var åtminstone det.

Nu har jag just ätit baguette, frukttallrik och druckit lite kaffe. Tror att jag ska masa mej ut i finvädret och kolla efter en liten gåva till min mor. Det är ju trots allt morsdag imorgon.

Ikväll ska vi grilla!!!!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2009-05-30 | 21:49:37

    Jag hade inte tid att gissa dialekten. Jag var ju tvungen att förklara för mamma att jag inte ville lukta på en främmande man.

Kommentera inlägget här: