Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Extrememakeover!

Kategori: Allmänt

Hej och hå!

Nyss tvagat min enorma kropp efter gårdagens baravader. Snacka om att vi är tre riktiga partybrudar. Igår var utan tvekan den häftigaste festen i världshistorien!

Jag, Tjälle och Kadin
invarderade farsans hus och grillade. Kadin och jag intog diverse berusningsdrycker, hade bearneisefest och rökte cigariller. Ingen kan röka genom näsan som Benny! Tjälle, som den trogna nykterist hon är, hade nog mest kul (eller skämdes) för oss.

När det vart för kallt för att sitta ute flyttade vi in och invarderade garderoben med alla dess pärlor. Schyssta neongula kepsar med lång svart hästsvans, orange läppstift och orange hårfärg som luktar rutten vagina. Haha.

Partyt dog av att vi började diska. Sen hamnade vi runt köksbordet och åt choklad och snackade penisar. Ja, helt normalt.

När klockan var tio gick vi hem, jag somnade på soffan och vaknade innat av hjärtklappning och av att jag kokade. Tog en kalldusch och gick och la mig.

Gud vad vi är häftiga!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: