Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Thursday eyy eyy

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit effektiv på jobbet, fick sluta lite tidigare till och med. Lucky me! Mötte upp min kära gamla polare Thilda vid Skanstull och vi fikade och pratade i nästan en och en halv timme på Muffinfabriken. Suveräna muffins btw! Drog vid sju-tiden ner till Eriksdalsbadet och hann se slutet av Viktors simhoppsträning. Efter simhoppet körde jag, Suss och Viktor bort till Hammarby Sjöstad och käkade burgare på Max .Gott! Nu har vi handlat inför morgondagens middag som jag ska laga, Viktor har gått och lagt sig och jag och Susann har sjunkit ner i soffan med varsin dator och druckit en kopp te. Min närmsta plan är att borsta gaddarna och förflytta mej till sängen och se ett avsnitt av SATC innan jag ska sova. Imorgon är sista dagen på LIA:n och sista hela dagen i Sthlm. Fasen vad jag kommer sakna Hufvudstaden!!!!!! Får bli ett återbesök inom snar framtid känner jag!

Fasters hockeyproffs!

God Natt!
Kommentera inlägget här: