Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

God hates me

Kategori: Allmänt

B-A-J-S kan väl lite fint beskriva min dag. Dock vände det vid den strålande middagen. Ugnsstekt fläskkarré, potatis, gräddsås, inlagd gurka, hemgjort äppelmos....and so on. Mätt och belåten med en macchiato som avslut. Tack Suss för den middagen, den gjorde min dag! Nu ska jag surfa en stund innan jag ska borsta gaddarna och krypa ner och titta på några avsnitt av Sex and the city innan jag somnar. Imorgon måste jag kliva upp och duscha, suck.

På lördag åker jag ner till Bajs-Båstad igen. Blä blä blä. Dock har jag ju fina planer för våren som muntrar upp mej en aning.

Nä nu får det vara nog.

Hej då!

KOMMENTARER:

  • Rob säger:
    2009-02-03 | 23:05:40
    Bloggadress: http://ifwegetlost.blogspot.com

    hade han hatat dig hade han inte gjort dig så jävla snygg! <3

  • Kadin säger:
    2009-02-04 | 00:07:48

    Jag håller med ovanstående påstående. Du kanske inte är lika häftig som mig men du är rätt het.

Kommentera inlägget här: