Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Let's play a lovegame.

Kategori: Allmänt

Hallå där!

Då var det söndag och julen är över för den här gången. Tack och lov!

Juldagen var trevlig. Jobbade fram till halv 7, dinerade julrester med mamma och Åsa, drack lite vin och kollade in På Spåret med Kadinskan innan vi drog vidare till herr Rune Karlsson för förfest. Jag var grym på scharader och krossade lite glas innan vi drog på Mittis. Väl framme fick jag den stora äran att byta lite saliv med ännu okänd kille(!). Sen stötte jag lite på Josh Harnett, snackade med grannen, dansade med min käre före detta rumskamrat Jonas och sen gjorde jag säkert en massa annant roligt också. Men gott folk, det bjuder jag på! Haha. Kul var det i alla fall. Igår mådde jag dock som jag förtjänade. Inte förrän klockan 4 hade jag krafter nog att ringa Kadin som fortfarande har min telefon. Rätt skönt att vara utan den faktiskt. Det blit liksom extra spännande idag när jag får tillbaka den. Hehe.


Nu dricker jag lite kaffe, mmmm...
Mamma sover fortfarande. Hon var ju ut på rullatordisco igår med sina tanter. Verkade som om hon haft det skoj i alla fall. Det är bra det. Även gamla tanter måste få ha roligt ibland ;)

Herregud, snart ska vi ju iväg på nyårsfirande och inget är planerat än! Måste nog ringa Fader Hamberg ikväll. Hon kanske vill följa med mig och spendera lite cash i Sundsvall imorgon. Det känns som om att jag måste införskaffa mig en klänning till. Hmm...Får nog suga på den karamellen ett tag. Först och främst måste jag ju få tag i min telefon. Och kanske äta frukost? Nä, såhär kan jag inte hålla på.

Hej då!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: