Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Jag söker inte mer än sympati.

Kategori: Allmänt

Hej gottfolk! Saknat mej?

Nu är jag tillbaka! ÄNTLIGEN! Hehe.

Har återvänt till livet den här veckan och går inte längre runt och är som en zombie hela dagarna. Känns rätt skönt faktiskt.

Min vecka har bestått i lite jobb, pajbak, allmänt runtflängande och en massa massa friidrott. Underbart.

Igår hade jag en grym kväll. Åt först fylld falukorv och drack rödvin(ingen bra kombo, det behöver ni inte testa), sen kollade jag in lite Project Runway och Sex and the city. Fortsatte min tv-kväll med lite kaffe framför Postkodmiljonären som äntligen har börjat igen. Sen bestod resterande kväll i gastkramande spännande finaler i bl.a höjdhopp och diskus. Hade glömt hur kul friidrott faktiskt är!

Whatevs'
idag är det lördag och pissigt väder. Jag jobbar två korta pass idag och imorgon sen DRAR JAG TILL STOCKHOLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera inlägget här: