Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

Strange...

Kategori: Allmänt

Sitter i mitt rena vardagsrum som doftar vaniljljus och chattar med Kadin. Har just sett reprisen av Idol och den underbara Robin Bengtsson. Seriöst, jag känner mej som 14 igen när jag ser honom. Han är underbar!

Igår var en riktigt effektiv dag
, började med slutklämmen klockan 11 och var klar runt 3-tiden. Nu är allt verkligen riktigt, riktigt rent och det känns fruktansvärt skönt! Det är som ett nytt hem! Jag var över på Elbutiken och inhandlade två adventsljusstakat också. Sen for jag och Jonas och kollade in julmarknaden. Jag smakade struts och sen köpte jag lite blommor till det nystädade hemmet. Hem igen och spisade lite tortillatårta innan Jonas drog bort till Filip på fest. För min del däremot blev det en kväll hemma i soffan. Är lite slut efter 2½ dags städande om man säger så.

Imorse vaknade jag runt 11 och tog en dusch. Sen dess har jag som sagt sett Idol och käkat lite frukost och druckit två koppar te. Nu ska jag masa mej på Ica en sväng, planerar att göra scones imorgon till frukost. Det är ju dessutom 1 december imorgon vilket innebär att julkalendern börjar! Bara det är en anledning att kliva upp i ottan och kolla in första avsnittet, det är ju tradition!

Som sagt, Ica var det! Sen blir det lite tentaplugg. Begreppstenta på tisdag!

Laters!
Kommentera inlägget här: