Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

A long time ago!

Kategori: Allmänt

Shit pompa vad det var längesedan jag uppdaterade här! Tydligen har jag haft så fullt upp med mitt otroligt händelserika liv. Det är som sagt jäkligt hårt att vara Biffen ibland ;) Få se nu, under tiden sedan jag skrev har jag hunnit med att få matförgiftning, pimplat utan resultat i Hemsjö, dansat och varit nykter på Mittis, kört bil och agerat taxi, agerat modell, slappat och jag tror att det var allt för att vara kortfattad. Som sagt, mitt liv är extremt och allvarligt händelserikt. Imorgon blir det en slapp dag, tänkte besöka bibblan och läsa lite tidningar, kanske ta en liten promenad, bränna lite bensin och fika med gammelmormor. En dag jag ser fram emot! Nu ska jag ta och göra någonting helt ointressant.

Byebye!

P.S Jag bjuder på några heta bilder från min nyktra kväll på Mittis.

Eller ja, det var dom tre jag hade, men men...Haha!
D.S
Kommentera inlägget här: