Linnéa

Refränger och fett tröttnar man på.

På västfronten inget nytt

Kategori: Allmänt

Hur kan det vara möjligt att det verkligen inte hänt någonting av betydelse i mitt liv sedan...låt se nu...förra veckan? Jag måste ha det mest händelselösa livet någonsin. När jag tänker efter så har jag fan bara jobbat, gått hem, sovit och sprungit. Alltså inget roligt eller av intresse alls. Fy fan va tråkig jag måste vara. Nog tjatat om det nu.

Idag har jag som sagt sprungit och jobbat. Såg dock inga roliga djur på dagens runda. I lördags såg jag först en liten sork eller skogsmus eller vad tusan det nu var och när jag hade sprungit ett varv och kom tillbaka på samma ställe kom det en uggla och flög. (Dock inte Magnus Uggla, då hade jag verkligen haft nått att skryta med) Snacka om naturupplevelse! Som tur är har jag inte sett den där gigantiska råttan jag mötte för någon månad sen, den var fan i storlek med en tax. Om jag möter den igen är det säkrast att lägga i en hög växel för den skulle lätt kunna äta upp mej.

Slutsats att dra av ovanstående: Detta är det mest intressanta som hänt mej de senaste fem dagarna.

Nu ska jag fortsätta mitt intressanta och händelserika liv med att skära skinkstek. Imorgon jobbar jag 7-12.

L8er

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2008-06-30 | 21:10:24
    Bloggadress: http://lindatjallden.blogg.se/

    Vi får hitta på något någon dag =) Vore ju hur kul som helst och en bra idé för att liva upp ditt liv.

Kommentera inlägget här: